معرفی شرکت ها


mingw64-angleproject-3280-6.git57ea533.fc37.noarch.rpm


Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر

توضیحات

Almost Native Graphics Layer Engine for Win64
ویژگی مقدار
سیستم عامل Linux
توزیع Fedora 37
مخزن Fedora Everything noarch
نام بسته mingw64-angleproject
نام فایل بسته mingw64-angleproject-3280-6.git57ea533.fc37.noarch.rpm
نسخه بسته 3280
انتشار بسته 6.git57ea533.fc37
معماری بسته noarch
نگهدارنده -
تاریخ ساخت Fri 22 Jul 2022 02
هاست سازنده buildhw-a64-24.iad2.fedoraproject.org
نوع بسته .rpm
آدرس صفحه اصلی https://chromium.googlesource.com/angle/angle
مجوز BSD
حجم دانلود 1.7M
حجم نصب 7.243M
ANGLE is a conformant implementation of the OpenGL ES 2.0 specification that is hardware‐accelerated via Direct3D. ANGLE v1.0.772 was certified compliant by passing the ES 2.0.3 conformance tests in October 2011. ANGLE also provides an implementation of the EGL 1.4 specification. ANGLE is used as the default WebGL backend for both Google Chrome and Mozilla Firefox on Windows platforms. Chrome uses ANGLE for all graphics rendering on Windows, including the accelerated Canvas2D implementation and the Native Client sandbox environment. Portions of the ANGLE shader compiler are used as a shader validator and translator by WebGL implementations across multiple platforms. It is used on Mac OS X, Linux, and in mobile variants of the browsers. Having one shader validator helps to ensure that a consistent set of GLSL ES shaders are accepted across browsers and platforms. The shader translator can be used to translate shaders to other shading languages, and to optionally apply shader modifications to work around bugs or quirks in the native graphics drivers. The translator targets Desktop GLSL, Direct3D HLSL, and even ESSL for native GLES2 platforms.


جایگزین ها

بسته نسخه معماری مخزن
mingw64-angleproject-debuginfo-3280-6.git57ea533.fc37.noarch.rpm 3280 noarch Fedora Everything
mingw64-angleproject-static-3280-6.git57ea533.fc37.noarch.rpm 3280 noarch Fedora Everything


نیازمندی

مقدار نام
- mingw64(advapi32.dll)
- mingw64(d3d9.dll)
- mingw64(gdi32.dll)
- mingw64(kernel32.dll)
- mingw64(libgcc_s_seh-1.dll)
- mingw64(libglesv2.dll)
- mingw64(libstdc++-6.dll)
- mingw64(libwinpthread-1.dll)
- mingw64(msvcrt.dll)
- mingw64(setupapi.dll)
- mingw64(user32.dll)
- mingw64-crt
>= 95 mingw64-filesystem


ارائه دهنده

مقدار نام
- mingw64(libegl.dll)
- mingw64(libglesv2.dll)
= 3280-6.git57ea533.fc37 mingw64-angleproject


نحوه نصب


نصب پکیج rpm mingw64-angleproject:

    dnf install mingw64-angleproject-3280-6.git57ea533.fc37.noarch.rpm


فایل ها

مسیرها
/usr/share/licenses/mingw64-angleproject
/usr/share/licenses/mingw64-angleproject/LICENSE
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/bin/libEGL.dll
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/bin/libGLESv2.dll
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/EGL
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/EGL/egl.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/EGL/eglext.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/EGL/eglext_angle.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/EGL/eglplatform.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES2
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES2/gl2.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES2/gl2ext.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES2/gl2ext_angle.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES2/gl2platform.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES3
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES3/gl3.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES3/gl31.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES3/gl32.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLES3/gl3platform.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLSLANG
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLSLANG/ShaderLang.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/GLSLANG/ShaderVars.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/angle_gl.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/include/angle_windowsstore.h
/usr/x86_64-w64-mingw32/sys-root/mingw/lib/libEGL.dll.a


گزارش تغییرات

تاریخ آخرین تغییر جزئیات
2022-07-21

Rebuilt for https://fedoraproject.org/wiki/Fedora_37_Mass_Rebuild

2022-03-25

Rebuild with mingw-gcc-12

2022-01-20

Rebuilt for https://fedoraproject.org/wiki/Fedora_36_Mass_Rebuild

2021-07-22

Rebuilt for https://fedoraproject.org/wiki/Fedora_35_Mass_Rebuild

2021-01-26

Rebuilt for https://fedoraproject.org/wiki/Fedora_34_Mass_Rebuild

2021-01-15

Update to ANGLE 3280
Switch to python3

2020-07-28

Rebuilt for https://fedoraproject.org/wiki/Fedora_33_Mass_Rebuild