معرفی شرکت ها


fet-data_5.48.1-1_all.deb


Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر

توضیحات

timetable generator - documentation and examples
ویژگی مقدار
سیستم عامل Linux
توزیع Debian Bullseye-11
مخزن Debian main all
نام بسته fet-data
نام فایل بسته fet-data_5.48.1-1_all.deb
نسخه بسته 5.48.1
انتشار بسته 1
معماری بسته all
نگهدارنده Alex Muntada <alexm@debian.org>
تاریخ ساخت -
هاست سازنده -
نوع بسته .deb
آدرس صفحه اصلی https://www.lalescu.ro/liviu/fet/
مجوز -
حجم دانلود 5191920
حجم نصب 43460
FET is a program for automatically generating the timetable of a school, high-school or university. . This package contains architecture-independent files such as a lot of examples and documentation on the used algorithm.


نیازمندی

مقدار نام
-


نحوه نصب


نصب پکیج deb fet-data:

    sudo apt-get install fet-data_5.48.1-1_all.deb


فایل ها

مسیرها
./usr/share/doc/fet/adding-new-translations/adding-new-translations.txt.gz
./usr/share/doc/fet/algorithm/2018-07-28-should-improve-theoretically/new-code-2018-07-28/generate.cpp-new-theoretically-better.txt.gz
./usr/share/doc/fet/algorithm/2018-07-28-should-improve-theoretically/new-code-2018-07-28/generate.h-new-theoretically-better.txt.gz
./usr/share/doc/fet/algorithm/2018-07-28-should-improve-theoretically/old-stable-code-2018-07-28/generate.cpp-old-practically-better.txt.gz
./usr/share/doc/fet/algorithm/2018-07-28-should-improve-theoretically/old-stable-code-2018-07-28/generate.h-old-practically-better.txt.gz
./usr/share/doc/fet/algorithm/2018-07-28-should-improve-theoretically/readme-improving-theoretically.txt
./usr/share/doc/fet/algorithm/algorithm-code.txt
./usr/share/doc/fet/algorithm/algorithm-description.txt
./usr/share/doc/fet/algorithm/algorithm-details.txt
./usr/share/doc/fet/algorithm/algorithm-references.txt
./usr/share/doc/fet/algorithm/improve-studentsmaxgapsperday.txt.gz
./usr/share/doc/fet/algorithm/improve-todo-item-197.txt.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Algeria/Algerian-college/Find-the-gaps-readme.txt
./usr/share/doc/fet/examples/Algeria/Algerian-college/Find-the-gaps.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Algeria/Faculte-SNV-BBA/SNV-BBA-2019-2020-S1-VF.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Algeria/Mechanical-Batna_Univ/ET2012-2013-S1.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Algeria/Mechanical-Batna_Univ/ET2012-2013-S2.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Algeria/Mechanical-Batna_Univ/EXAM-2013-2014-S1-readme.txt
./usr/share/doc/fet/examples/Algeria/Mechanical-Batna_Univ/EXAM-2013-2014-S1.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Argentina/Horario_ISJ.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Belize/Sacred-Heart-College/shc-2007/sacred_heart_college.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Belize/Sacred-Heart-College/shc-2007/shc_6_gaps_per_teacher.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Belize/Sacred-Heart-College/shc-2008/shc-prelim-08.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Belize/Sacred-Heart-College/shc-2012/test-2012.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Belize/Sacred-Heart-College/shc-2013/shc-2013-more-difficult.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Belize/Sacred-Heart-College/shc-2013/shc-2013.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Brazil/1/Brazil-more-difficult.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Brazil/1/Brazil.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Brazil/2/EEBLJ-Diurno-readme.txt
./usr/share/doc/fet/examples/Brazil/2/EEBLJ-Diurno.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Brazil/2/EEBLJ-Noturno.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Brazil/3/ACHILES-MANHA.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Bulgaria/Lom_high_school_2007-2008.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Denmark/small-school.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Egypt/Dakahlia/input_Lectures_40.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Egypt/Dakahlia/institution-2012-2013.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/DGS-Pro/dgspro200809.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/DGS-Pro/older/DGS_Pro_Germany.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/constraints-min-days-100-few-0/German-100_and_0.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/older/secondary_school.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/test-virtual-rooms-1/German-test-virtual-rooms-1.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/test-virtual-rooms-1/readme-German-test-virtual-rooms-1.txt
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/test-virtual-rooms-2/German-test-virtual-rooms-2.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/test-virtual-rooms-2/readme-German-test-virtual-rooms-2.txt
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/test-virtual-rooms-3/German-test-virtual-rooms-3.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/test-virtual-rooms-3/readme-German-test-virtual-rooms-3.txt
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-1/using_subactivities_constraints/German_subact_constr.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-2/GYR-5-gaps-per-teacher-readme.txt
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-2/GYR-5-gaps-per-teacher.fet.gz
./usr/share/doc/fet/examples/Germany/secondary-school-2/GYR-more-difficult-readme.txt
... and 165 more