معرفی شرکت ها


glmark2-es2-drm-debuginfo-2021.02-alt1.mipsel.rpm


Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر

توضیحات

an OpenGL 2.0 and ES 2.0 benchmark - ES 2.0 DRM flavor (debug files)
ویژگی مقدار
سیستم عامل Linux
توزیع ALT p9
مخزن ALTLinux debuginfo mipsel
نام بسته glmark2-es2-drm-debuginfo
نام فایل بسته glmark2-es2-drm-debuginfo-2021.02-alt1.mipsel.rpm
نسخه بسته 2021.02
انتشار بسته alt1
معماری بسته mipsel
نگهدارنده -
تاریخ ساخت Tue 20 Apr 2021 12
هاست سازنده recycler-p9_mipsel.hasher.altlinux.org
نوع بسته .rpm
آدرس صفحه اصلی https://github.com/glmark2/glmark2
مجوز GPL-3.0-or-later
حجم دانلود 4.2M
حجم نصب 21.156M
This package provides debug information for package glmark2-es2-drm.


نیازمندی

مقدار نام
- /usr/lib/debug/lib/ld.so.1.debug
- debug(ld.so.1)
- debug(libc.so.6)
- debug(libdl.so.2)
- debug(libdrm.so.2)
- debug(libgbm.so.1)
- debug(libgcc_s.so.1)
- debug(libjpeg.so.62)
- debug(libm.so.6)
- debug(libpng16.so.16)
- debug(libstdc++.so.6)
- debug(libudev.so.1)
= 2021.02-alt1:p9_mipsel+60044.100.1.1 glmark2-es2-drm
- rpmlib(PayloadIsLzma)


ارائه دهنده

مقدار نام
= 2021.02-alt1:p9_mipsel+60044.100.1.1 glmark2-es2-drm-debuginfo


نحوه نصب


نصب پکیج rpm glmark2-es2-drm-debuginfo:

    sudo apt-get install glmark2-es2-drm-debuginfo-2021.02-alt1.mipsel.rpm


فایل ها

مسیرها
/usr/lib/debug/.build-id/f4
/usr/lib/debug/.build-id/f4/54d310525579423b3c2c76b1c6e2638c1b79dc
/usr/lib/debug/.build-id/f4/54d310525579423b3c2c76b1c6e2638c1b79dc.debug
/usr/lib/debug/usr/bin/glmark2-es2-drm.debug
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/build
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/benchmark-collection.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/benchmark-collection.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/benchmark.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/benchmark.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/canvas-generic.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/canvas-generic.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/canvas.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/default-benchmarks.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-headers.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-headers.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-state-egl.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-state-egl.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-state.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-visual-config.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-visual-config.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/EGL
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/EGL/eglplatform.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/KHR
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/KHR/khrplatform.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/glad
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/glad/egl.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/glad/gles2.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/src
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/src/egl.c
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/src/gles2.c
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/image-reader.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/image-reader.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/log.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/log.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/mat.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/mat.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/program.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/program.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/shader-source.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/shader-source.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/stack.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/util.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/util.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/vec.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/main-loop.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/main-loop.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/main.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/mesh.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/mesh.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/model.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/model.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/native-state-drm.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/native-state-drm.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/native-state.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/options.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/options.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-buffer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-build.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-bump.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-clear.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-collection.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-conditionals.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-default-options.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-desktop.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-effect-2d.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-function.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-grid.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/a.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/characters.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/d.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/e.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/i.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/lamp.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/lamp.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/logo.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/logo.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/m.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/n.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/o.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/s.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/splines.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/splines.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/t.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/table.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/table.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-jellyfish.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-jellyfish.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-loop.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-pulsar.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-refract.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-refract.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-shading.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-shadow.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/base-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/blur-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/copy-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/luminance-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/normal-from-height-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/overlay-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/renderer-chain.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/renderer.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/simplex-noise-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/terrain-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/texture-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-texture.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/shared-library.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/shared-library.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/text-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/text-renderer.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/texture.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/texture.h


گزارش تغییرات

تاریخ آخرین تغییر جزئیات
2021-03-30

Updated to 2021.02. Closes #39822

2020-05-03

Updated to ed9ac857059f3b29fb4dd5ca3a2ec1256bdb0aae.
Renamed glmark2-data to glmark2-common.

2019-11-26

Fixed build dependency.

2019-11-20

Updated to 0.0.0-907-g24a1139.
Fixed license field.

2016-12-12

recent upstream commit
added URL
fixed CFLAGS and CXXFLAGS
rebuilt against libpng15

2016-09-09

Initial build.