معرفی شرکت ها


glmark2-debuginfo-2021.02-alt1.mipsel.rpm


Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر

توضیحات

an OpenGL 2.0 and ES 2.0 benchmark (debug files)
ویژگی مقدار
سیستم عامل Linux
توزیع ALT p9
مخزن ALTLinux debuginfo mipsel
نام بسته glmark2-debuginfo
نام فایل بسته glmark2-debuginfo-2021.02-alt1.mipsel.rpm
نسخه بسته 2021.02
انتشار بسته alt1
معماری بسته mipsel
نگهدارنده -
تاریخ ساخت Tue 20 Apr 2021 12
هاست سازنده recycler-p9_mipsel.hasher.altlinux.org
نوع بسته .rpm
آدرس صفحه اصلی https://github.com/glmark2/glmark2
مجوز GPL-3.0-or-later
حجم دانلود 4.3M
حجم نصب 22.321M
This package provides debug information for package glmark2.


نیازمندی

مقدار نام
- /usr/lib/debug/lib/ld.so.1.debug
- debug(ld.so.1)
- debug(libX11.so.6)
- debug(libc.so.6)
- debug(libdl.so.2)
- debug(libgcc_s.so.1)
- debug(libjpeg.so.62)
- debug(libm.so.6)
- debug(libpng16.so.16)
- debug(libstdc++.so.6)
= 2021.02-alt1:p9_mipsel+60044.100.1.1 glmark2
- rpmlib(PayloadIsLzma)


ارائه دهنده

مقدار نام
= 2021.02-alt1:p9_mipsel+60044.100.1.1 glmark2-debuginfo


نحوه نصب


نصب پکیج rpm glmark2-debuginfo:

    sudo apt-get install glmark2-debuginfo-2021.02-alt1.mipsel.rpm


فایل ها

مسیرها
/usr/lib/debug/.build-id/4a
/usr/lib/debug/.build-id/4a/b8bba9cb75154c812dfbb74d80e155d87bfe7d
/usr/lib/debug/.build-id/4a/b8bba9cb75154c812dfbb74d80e155d87bfe7d.debug
/usr/lib/debug/usr/bin/glmark2.debug
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/build
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/benchmark-collection.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/benchmark-collection.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/benchmark.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/benchmark.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/canvas-generic.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/canvas-generic.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/canvas.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/default-benchmarks.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-headers.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-headers.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-state-glx.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-state-glx.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-state.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-visual-config.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/gl-visual-config.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/KHR
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/KHR/khrplatform.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/glad
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/glad/gl.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/include/glad/glx.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/src
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/src/gl.c
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/glad/src/glx.c
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/image-reader.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/image-reader.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/log.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/log.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/mat.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/mat.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/program.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/program.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/shader-source.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/shader-source.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/stack.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/util.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/util.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/libmatrix/vec.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/main-loop.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/main-loop.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/main.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/mesh.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/mesh.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/model.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/model.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/native-state-x11.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/native-state-x11.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/native-state.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/options.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/options.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-buffer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-build.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-bump.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-clear.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-collection.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-conditionals.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-default-options.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-desktop.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-effect-2d.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-function.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-grid.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/a.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/characters.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/d.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/e.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/i.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/lamp.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/lamp.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/logo.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/logo.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/m.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/n.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/o.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/s.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/splines.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/splines.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/t.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/table.cc
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-ideas/table.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-jellyfish.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-jellyfish.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-loop.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-pulsar.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-refract.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-refract.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-shading.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-shadow.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/base-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/blur-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/copy-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/luminance-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/normal-from-height-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/overlay-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/renderer-chain.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/renderer.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/simplex-noise-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/terrain-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-terrain/texture-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene-texture.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/scene.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/shared-library.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/shared-library.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/text-renderer.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/text-renderer.h
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/texture.cpp
/usr/src/debug/glmark2-2021.02-alt1/src/texture.h


گزارش تغییرات

تاریخ آخرین تغییر جزئیات
2021-03-30

Updated to 2021.02. Closes #39822

2020-05-03

Updated to ed9ac857059f3b29fb4dd5ca3a2ec1256bdb0aae.
Renamed glmark2-data to glmark2-common.

2019-11-26

Fixed build dependency.

2019-11-20

Updated to 0.0.0-907-g24a1139.
Fixed license field.

2016-12-12

recent upstream commit
added URL
fixed CFLAGS and CXXFLAGS
rebuilt against libpng15

2016-09-09

Initial build.