معرفی شرکت ها


frhd-python-5.1


Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر

توضیحات

Library to edit FRHD tracks
ویژگی مقدار
سیستم عامل -
نام فایل frhd-python-5.1
نام frhd-python
نسخه کتابخانه 5.1
نگهدارنده []
ایمیل نگهدارنده []
نویسنده Gaetgu
ایمیل نویسنده gabriel.ethan.phantom@gmail.com
آدرس صفحه اصلی https://github.com/gaetgu/frhd
آدرس اینترنتی https://pypi.org/project/frhd-python/
مجوز MIT License
FRHD ==== Free Rider HD is an HTML5 game that utilizes the canvas element to display an interactive biking game. This script allows you to make your own tracks using Python! Let's go over the basic syntax: First of all, import the library: .. code:: python import frhd Now create a track class: .. code:: python my_track = frhd.Track.Track() Now that you have the frontmatter out of the way, create a line by calling .. code:: python my_track.insLine('p', -40, 50, 100, 50) The ``'p'`` in that statement tells the code to create a physics line. Now you need to print out this code: .. code:: python print(my_track.genCode()) To create a scenery line you use the same code as last time, with the exception of replacing the ``'p'`` with an ``'s'``. What you have should look like this: .. code:: python import frhd my_track = frhd.Track.Track() my_track.insLine('s', -40, 50, 100, 50) print(my_track.genCode()) To add a boost just use this syntax: .. code:: python my_track.insBoost(90,-10,90) A quick note on how the coordinates work: The origin of the cartesian coordinate plane (0,0) is located near the center of the rider. To see where this is, turn on the grid in the editor. Zoom out. You should see thicker, darker lines at certain intervals. Where they intersect inside the rider is (0,0). When drawing a line, the first argument is the line type and then you can add as many coordinates as you want (e.g. my_track.insLine('p', x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4)). When using any kind of power-up, the third coordinate is acually degrees of rotation. Every coordinate is one-tenth of a ten grid square (the default size when you show the grid). The other power-ups are as follows: .. code:: python my_track.insBoost(90,-10,90) # Boost my_track.insBomb(90,10) # Bomb (no rotation as it is omni-directional) my_track.insGravity(90,10,90) # Gravity my_track.insCheck(90,10) # Checkpoint my_track.insStar(90,10) # Star my_track.insSlowMo(90,10) # Slow Motion NOTE: As it is a pain to update the docs at pypi I will not keep these updated very well. To see the up to date docs go to https://github.com/gaetgu/frhd/wiki/ This project was inspired by frhd.js, a library made by ObeyLordGoomy that does the same thing, but for JavaScript.


نحوه نصب


نصب پکیج whl frhd-python-5.1:

    pip install frhd-python-5.1.whl


نصب پکیج tar.gz frhd-python-5.1:

    pip install frhd-python-5.1.tar.gz